ff thuis

22-12-2013 06:58

Goedemorgen,

Het opknappen ging toch niet zo snel als we dachten, ik ben nog goed ziek geweest, maar toen ik mijn eigen cellen weer aan het aanmaken was ging het als een speer en mocht ik zelfs een paar dagen naar huis. Mijn kamer moest ik wel helemaal leeg ruimen, dat was een hele volksverhuizing want wat verzamel je dan in die 5 weken veel spullen. Toen we thuis kwamen hebben we eerst met zijn 5jes samen gegeten, lekker snitzels met gebakken aardappelen en toen ff weer op bed. Die stond in de kamer beneden dus hoefde ik niet naar boven, hadden ze ff goed geregeld. Ik ben 2 dagen thuis geweest mama had ook een rolstoel gehaald dus kon ik nog een poosje naar buiten de boerderij op. Met Bo spelen en de poesjes zoeken en met papa en Mark nog gepoold op de zolder. Ik heb ook visite gehad, erg leuk maar ook wel vermoeiend. Donderdagavond na het eten zijn we weer terug gegaan naar het ziekenhuis, weer een hele verhuizing. Met 3 rolstoelen vol met spullen (daar tussen zat ik ook nog, mijn hoofd kon je nog net zien) zijn we naar de afdeling gegaan, we kregen de zelfde kamer terug. Vrijdag heb ik 's morgens eerst met mijn klas geskypt tijdens de kerstviering dat was erg leuk. Oja de school had ook voor KIKA een actie op touw gezet, de leerlingen hebben oliebollen, appelflappen en kerstkransen verkocht en ook zelf samen met de leraren gebakken, dat waren er wel een paar duizend van elk. Ook wij hebben daar even een steentje aan bijgedragen, mama heeft een appje de deur uit gedaan en binnen een mum van tijd hadden wij voor € 274,-  verkocht, allemaal super bedankt! Na de kerstviering ben ik weer met de chemo begonnen, deze duurt 5 dagen. Hopelijk wordt ik hier niet zo ziek van. Allemaal een hele fijne kerst en tot gauw 

Tom