Yes nieuwe cellen!!

07-05-2015 16:54
Afgelopen zaterdag kreeg ik buikpijn, mijn slijmvliezen gingen stuk, we wisten dat dat zou gebeuren maar ik had er veel last van. Ik kreeg morfine voor de pijn, zondag kreeg ik er nog meer last van en maandag kreeg ik er zelfs een maagbloeding bij, daar kreeg ik trombo's voor om het bloed te stollen. Dat ging gelukkig
allemaal goed, ook begon de keelpijn dinsdag meer op te zetten. Elke dag ging de morfine iets omhoog met de bijwerking van helaas misselijkheid. Woensdagavond moest ik dan ook weer overgeven en weer kwam er bloed mee, maar ook toen gaven ze me snel de trombo's en ben ik lekker gaan slapen. Omdat ik met de Ni-Cord studie mee doe nemen ze elke dag bloed af om zo te zien wat de leuko's gaan doen die moeten gaan stijgen. Vandaag dag 9 en jawel de leuko's waren van < 0.1 nu 0.1  yes... Nu hopen dat ze snel de lucht in schieten en dat ik er geen infecties bij krijg. 
 
Tot later.....