Geslaagd!

17-06-2014 14:43

Hoi allemaal,

Het is al een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen, maar geen bericht, is goed bericht! Ik ben ondertussen ongeveer een maand geleden geopereerd aan m'n vocht kieste bij m'n hersentumor. De operatie is helemaal goed gegaan, maar ik had er daarna nog wel veel last van. 2 nachten in het ziekenhuis gebleven en daarna mocht ik naar huis. Ik heb nog ongeveer een week lang dubbel gezien, maar daar heb ik nu geen last meer van. De week na de operatie heb ik mijn Nederlands examen gemaakt. Vorige week weer naar Nijmegen geweest voor de bloedcontrole en mri-scan. De artsen zijn heel erg tevreden over mij. Gisteren heb ik mijn examen Engels gemaakt en ik ben voor Nederlands en Engels geslaagd. Dus volgend jaar hoef ik nog maar een paar vakken te doen.

Groetjes,

Tom!