laatste kuur achter de rug

01-04-2014 13:14

Hallo allemaal

 Ik ben tussen de 4e en 5e kuur 6 dagen thuis geweest dat was echt leuk ff met mark en papa op de quart rond crossen en lekker je ding doen thuis. daarna weer richting Nijmegen en heb nu  afgelopen zaterdag mijn laatste chemo gehad, daar was ik een paar dagen niet zo lekker van maar nu gaat het redelijk goed met me alleen iets last van mijn maag. Nu ga ik de dip in en dat gaat weer een paar weken duren.  Hopenlijk ga ik daar zonder te veel gekke dingen door en dan hopen we eind april voor goed thuis te zijn. Ik moet nog wel veel voor school doen want ik ga als het een beetje lukt nog een paar examens doen. Als het mooi weer is gaan we naar het dakterras daar is het lekker warm. Nu ga ik voor school aan de slag niet dat ik dat zo graag wil maar mijn moeder zit me achter de fodden.


groetjes Tom