over de helft

15-02-2014 15:03

hallo allemaal,

Ik heb al een poosje niets van me laten horen, gelukkig gaat het best goed met me en ben dus over de helft van de kuren. Ik heb deze week nog wel hoge koorts gehad maar dat is nu over, maar zit nog wel een aantal dagen aan de antibiotica. Zoals jullie wel weten volg ik hier ook les en heb een schoolexamen Nederlands gedaan hier in het ziekenhuis en jawel een 7,2 ervoor gehaald. Erg leuk dat er erg veel mensen mij post en kado's sturen. daar vrolijk ik wel van op hoor, Momenteel is Bram een aantal weken ook in het ziekenhuis aan het kuren en daar doen we spelletjes mee en watergevechten met de zusters, dat is echt lachen. Helaas is ook Manoah hier opgenomen op de afdeling hij is een klasgenootje van mij, hopenlijk gaat het ook snel beter met hem. Ik heb een super stoere quiltdeken gekregen die wordt gemaakt door vrijwilligers voor zieke kinderen (Jopie's Dromenquilt), tot gauw.

groetjes Tom