Super dagen!

27-02-2015 18:20


Hallo allemaal,

Even een korte update... Ik viel elke dag bijna een kilo af, daarom krijg ik nu extra te eten door mijn sonde. Hierdoor heb ik wel wat minder honger, maar zelf eet ik ook nog wel (veel snoepjes). Omdat er nog blasten in mijn hersenvocht zaten kreeg ik donderdag een lumbaalpuntie. Dit gaan ze elke donderdag doen totdat ik twee keer schoon ben. Voor de lumbaalpunctie krijg ik dormicum, dit is een soort slaapmiddel. Na de punctie werd ik naar mijn kamer gebracht en heb ik een heel pak met koekjes leeggegeten, in ieder geval dat zeggen ze. Zelf weet ik er niks meer van af, dat komt door dat slaapmiddeltje. 's Middags hebben ze wat leuks georganiseerd in het ziekenhuis, Jandino (van de Dinoshow) kwam bij ons langs op de afdeling. Ik heb daar wat goocheltrucjes laten zien en uiteindelijk hebben we een gesigneerde pet van hem gekregen! Ook heb ik kennisgemaakt met wat leeftijdsgenoten in het ziekenhuis. s' Avonds kwam Nicole en hebben we met Lisanne (wie ik ook in het ziekenhuis ligt, bekend van het nummer Vechtersbaas https://www.youtube.com/watch?v=8mnY41mE2TE )
spelletjes gedaan op mijn kamer. Het was een gezellig dag! Vandaag voelde ik mij ook super goed! Samen met Lisanne en Nicole zijn we naar het plein toe geweest en heeft Lissanne ons vermaakt met haar piano spel. Daarna ben ik bij Sam op de kamer geweest om wat goocheltrucjes te laten zien. Ook nog bezoek gehad vanFemke en haar moeder en vanavond doe ik lekker rustig aan.

 
 

Ohja, aan het begin van mijn opname werd mij de hele tijd gevraagd of ze iets voor me konden doen. Ik zei: 'Ik wil pepernoten'. Nu heeft Rene, mijn pedagogisch medewerkster een mail gestuurd naar Bolletje. Van de week kwam ze een doosje brengen waar zakjes pepernoten in zaten en een brief. Dankjewel Bolletje (en Rene natuurlijk!!)

Groetjes van mij!