weer een beetje aan het opknappen

11-12-2013 10:41

 Hallo,

Ik ga het niet te hard roepen maar ik ben nu eindelijk een beetje aan het opknappen, heb niet zo'n hoge koorts meer(was boven de 40), want dat ging de laatste tijd van koud, 6 dekens, molton, vest, muts, sokken en 2 kruiken naar ontzettend zweten en dekens af,molton eraf, sokken en vest uit en dan nog heet, oja ik heb de muts nog op, ook af en dan maar weer schone spullen aan en schoon bed want ik dreef in mijn zweet, maar helemaal over is het nog niet (nu rond de 38,5). Gisteren zijn de cliniclowns nog geweest ze wouden de cupsong na doen maar het blijven wel clowns hoor, toen ik vertelde dat ik hem al kende, waren ze daar niet zo blij mee, ze dachten dat ze toch iets heel goeds bedacht hadden, moeten ze volgende week maar weer iets anders bedenken wat ik nog niet ken. Ik ben benieuwd of hun dat gaat lukken.

groetjes Tom